Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Χρόνος

Δεν έχω τίποτα να πω και έτσι συνεχίζω το ταξίδι μου σιωπηλά. 

Δεν έχουν σημασία οι προθέσεις, αφού στη ζωή μένει μόνο το αποτύπωμα. 
Δεν έχουν σημασία οι λέξεις αφού οι πράξεις ζουν κάπου αλλού. 
Όσοι θέλουν να είναι ειλικρινείς με τον εαυτό τους βρίσκουν τον τρόπο. 
Ανοίγω κάθε μέρα το δώρο της ζωής και προσπαθώ να φερθώ στο χρόνο όπως του αξίζει. 
Δεν ακούω ότι είναι φάλτσο, στα ψεύτικα κάνω χώρο και απομακρύνομαι, από τους μπερδεμένους ανθρώπους τρέχω μακριά.
Δεν ονειρεύομαι πάνω στην άμμο, ονειρεύομαι μέσα στο κύμα. 
Οι άνθρωποι είναι το νόημα της ζωής μου και τους διαλέγω, δεν με αφήνω να φοβηθώ και στήνω στις λύπες μου ενέδρες με χαρές. 
Δε μιλάω για μένα, μιλάω για εσένα που κατάλαβες όσα είπα σα δικά σου.

Το μοιράστηκαν μαζί μας απ' το dinatomirmigi.blogspot.gr

Αναρτήθηκε από την EvenStar

What's true in our minds is true, whether some people know it or not.

1 σχόλιο:

  1. "Δεν ονειρεύομαι πάνω στην άμμο, ονειρεύομαι μέσα στο κύμα.."

    Πανέμορφο.. Καλό απόγευμα φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή